مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
كلمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

شاطر | 
 

 لوحه شرف 26/8/2009

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
telenet
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 10533
تاريخ التسجيل : 26/06/2009

الموقع : kelmah.own0.com

مُساهمةموضوع: لوحه شرف 26/8/2009   الأربعاء أغسطس 26, 2009 5:08 am






لــــــــــــــــوحـة شـــــــــــــرف 26/8/2009

اولا ::: كل عام وانتم جميعا بالف خير وصحه وعافيه بمناسبه شهر رمضان الكريم

ثانيا :: حبيت اعمل مقارنه بين شهر 7 و شهر 8
عشان نشوف الفرق الواضح والكبير والمشجع جدا





احصائيات شهر 7

1- تم انشاء المنتدى يوم الجمعة 26 يونيو 2009 الساعه 14:26

2-
عدد المساهمات 1747
3-
عدد الواضيع 616
4-
عدد الاعضاء47
5-
المعدل اليومى للمواضيع 20.90
6-
المعدل اليومى لعدد تسجيلات الاعضاء الجدد 1.59
7-
عدد نقاط النشاط لاحلى دليل 3212



احصائيات شهر 8

1- تم انشاء المنتدى يوم الجمعة 26 يونيو 2009 الساعه 14:26

2-
عدد المساهمات 7194
3-
عدد الواضيع 1410
4-
عدد الاعضاء 80
5-
المعدل اليومى للمواضيع 23.31
6-
المعدل اليومى لعدد تسجيلات الاعضاء الجدد 1.32
7-
عدد نقاط النشاط لاحلى دليل 6699




الحمد لله رب العالمين
اكيد الكل ملاحظ الفرق والتقدم
شكرا ليكم جميعا ويارب فى تقدم





ومن اجل تقدم هذا المنتدى
الذى يعد فخر لكل من اسهم فيه ولو بكلمه شكر على موضوع
وعدم نكران
الجميل لهم قررت الاداره ان تعمل لهم اجمل لوحه شرف من اجل شكرهم ولو بكلمه
بسيطه على اعمالهم العظيمه






الوقتى هنتكلم عن الموضوعات

المواضيع الاكثر شعبيه على المنتدى من حيث الردود

1 موضوع : تعرف تحل اللغز ده ورينى شطارتك 60 رد

2موضوع : مسابقه شوف الصوره وقول المثل 30 رد

3 موضوع : مسابقه الصراحه 24 رد

4 موضوع : مسابقه رمضان الكبرى 21 رد

5 موضوع : اكبر مجموعه لايقونات ترحيب وتهنئه وفواصل 18 رد






المواضيع الاكثر شعبيه من حيث المشاهده

1 موضوع : كرسى الاعتراف 435 مشاهده

2 موضوع : تعرف تحل اللغز ده ورينى شطارتك 401 مشاهده

3
موضوع : مسابقه شوف الصوره
وقول المثل
30 مشاهده

4 موضوع : ركن التاريخ الاسلامى 193 مشاهده





من حيث افضل موضوع فى المنتدى ككل

موضوع ركن التاريخ الاسلامى

الموضوع الاول فى المنتدى بلا منازع
فشكرا لصاحب الموضوع مسافر بلا عنوان





افضل عضو حسب
عد
د النقاط




1:::senyoureta 5206




2::: nogom_net 5095 نقطه





3
::: مسافر بلا عنوان 2498 نقطه




4::: Spanish eyes 2031 نقطه




5:::sfwa_sat 1960 نقطه




6::: The FIRST KNIGHT 1792 نقطه
7::: mando 1332 نقطه





8::: ضي القمر_101 1253 نقطه






9::: msshams 1244 نقطه





10::: دلوعة بابا 1154 نقطه





11::: zoomerto 758 نقطه





12::: نسمه المنتدي 579 نقطه





13::: harry.potter 504 نقطه







14
::: السواقي 450 نقطه




15::: horntan 448 نقطه










اما اداره المنتدى بتشكر العضو الذهبى





nogom_net

على مجهوده الخارق فى المنتدى فشكرا له








بالنسبه لافضل منتدى


1 منتدى الصور فيه 1780 مساهمه

2 منتدى الاغانى فيه 769 مساهمه

3 منتدى الاسلامى فيه 768 مساهمه

4 منتدى الادب والشعر فيه 586 مساهمه

5 منتدى حواء فيه 528 مساهمه







اما بالنسبه لافضل مشرف
هو

senyoureta



فشكرا لها كل الشكر







فى النهايه
اشكر كل من
ساهم فى هذا المنتدى الغالى
ولو بالشتراك فيه فقط




الاداره شكرا










_________________


هجرت بعض أحبتي طوعاً ..
لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ...
ولكنّي وضعت كرامتي فوق اشتياقي ..
أرغب في وصلهم دوماً ولكن ..
طريق البعد لا تهواه ساقي ..


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kelmah.own0.com
المهندس
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 178
تاريخ التسجيل : 04/08/2009
العمر : 26


مُساهمةموضوع: رد: لوحه شرف 26/8/2009   الأربعاء أغسطس 26, 2009 11:29 am





بسم الله ماشاء الله
بجد انا مبسوط
لان المنتدى فى تقدم هائل
بس الله ماشاء الله
وانا فعلا مبسوط لانى أول واحد يرد
والف شكر لجميع الاعضاء الى ساهموا معانا
فى المنتدى ووصلونا الى هذا الجمال
وبشكر الاداره لانهم برده تعبوا معانا
وبشكر المشرفين + الاعضاء + المراقبين
وكل سنه وانتم طييبين
رمضان كريم
/ ميدو
/ حامد /ميدو/ المهندس /
منتدى كلمه / أرقى وأحسن منتدى فى مصر
















http://www.kelmah.own0.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senyoureta
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 3953
تاريخ التسجيل : 01/07/2009


مُساهمةموضوع: رد: لوحه شرف 26/8/2009   الأربعاء أغسطس 26, 2009 11:47 am


اولا كل عام وانتم بخير ورمضان كريم وانا سعيده جداااا ان المنتدي في تقدم مستمر شكرا لجميع اعضاء المنتدي وشكر خاص للمدير علي تقييمه لي كافضل مشرف وان شاء الله اظل دائما عند حسن ظنه وظنكم جميعا شكرا ليكم ورمضان كريم

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
msshams
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 298
تاريخ التسجيل : 04/07/2009


مُساهمةموضوع: لوحه شرف   الأربعاء أغسطس 26, 2009 1:17 pm

اولا :كل سنه وانتوا بالف صحه وسعاده
ورمضان كريم
ثانيا:انا مبسوطه جدا من التقدم اللى واضح فى المنتدى
ثالثا:الف مليون مبروك لافضل عضو وافضل مشرف
رابعاك:الف شكر على المجود الرائع اللى بتعمله الاداره
وتسلم الايادى على لوحه الشرف الجميله دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضي القمر_101
عضوممتاز
عضوممتاز
avatar

عدد المساهمات : 646
تاريخ التسجيل : 16/08/2009


مُساهمةموضوع: رد: لوحه شرف 26/8/2009   الأربعاء أغسطس 26, 2009 2:10 pm

اولا : رمضان كريم وكل عام وانتم بالف خير
ثانيا: نتائج كتير مبشرة
ومجهود رائع من جميع الاعضاء
وشكر خاص لكل من ساهم في هذا المنتدي الرائع

وهذا اهداء مني لمنتدانا الغالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sfwa_sat
عضوممتاز
عضوممتاز
avatar

عدد المساهمات : 534
تاريخ التسجيل : 28/06/2009

الموقع : kelmah.own0.com

مُساهمةموضوع: رد: لوحه شرف 26/8/2009   الخميس أغسطس 27, 2009 12:45 am

اولا اشكرك على تقيمك للاعضاء
ثانيأ انا شايف المنتدى فى تقدم ورقى من يوم واخر فيه جديد
وفيه شغل جبار مش موجود على اى منتدى اخروللذكر احب اشكر
كل الاعضاء على مساهماتهم
واتمنى ان يكون منتدانا دائمأ فى الرياده
وان يكون سباق فى كل شيء
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مسافر بلا عنوان
عضوممتاز
عضوممتاز
avatar

عدد المساهمات : 577
تاريخ التسجيل : 01/07/2009


مُساهمةموضوع: رد: لوحه شرف 26/8/2009   الثلاثاء سبتمبر 01, 2009 12:22 pm

اولاً كل عام وكل أعضاء المنتدى جميعا والامة الاسلامية بألف خير وتقبل الله منا الصيام والقيام
أحب أن أشكر كل من ساهم فى تقدم ورقى المنتدى ونطمع فى المزيد ويارب تتحقق كل أمانينا ودعواتنا ونكون المنتدى الاول من حيث مواضيعة وعدد أعضائه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لوحه شرف 26/8/2009
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لاول مرة صور الشهداء والجرحى من داخل سفينة مرمرة التركية
» تشخيص و الطرق العلاجية الحديثة للتوحد
» حكم فى الحب
» قصيدة عن ((( نادي برشلونة )))
» لفات طرح جديدة للوش الصغير والكبير

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتدى العام :: اداره kelmah-
انتقل الى: